Oma media →

uusi tulonlähde?

Yritysten omat kanavat (asiakaslehdet, myymälän / toimitilojen sisäpinnat, diginäytöt, uutiskirjeet, podcastit, sosiaalinen media, verkkosivujen liikenne, tapahtumat, jne.) sisältävät usein piilevän kaupallisen arvon.

Me analysoimme, voiko niistä syntyä liiketoimintaa ja rakennamme siihen konseptin, tuotteistuksen ja myyntimallin.

Jos aika ei ole vielä oikea, autamme rakentamaan tavoittavuutta ja kasvattamaan mediapotentiaalia kohti kannattavaa ansaintaa.

Media Asset Builder palvelumalli

Palvelu sisältää konkreettisen suunnitelman omien medioiden liiketoiminnan käynnistämiseen.

1

SCAN: Nykytilanneanalyysi

  • Tavoittavuuden, yleisön laadun ja sitoutumisen sekä teknisen alustan arviointi

  • Soveltuvuus kaupallistamiseen: brändin painoarvo, sisältötyyppi, segmentoitavuus

2

BUILD: Kaupallistamis-konsepti

  • Kohderyhmien kartoitus ja myyvä positiointi

  • Tuotteistuksen rakenne (esim. sponsoroitu sarja, asiantuntijasisällöt, näkyvyysmallit)

  • Hinnoittelurakenteet ja business case

3

LAUNCH: Go-to-market

  • Myyntikanavat: kuka myy, kenelle, millä viestillä

  • Myyntimateriaalit: mediakortti, esitykset, referenssikehykset

  • Pilotti: ensimmäiset partnerimyyntineuvottelut / testimyynti

Räätälöityä tukea juuri yrityksesi tarpeisiisi

 Aloita maksuttomalla yhden tunnin kartoitustapaamisella, jossa arvioimme juuri teidän yrityksen tilannetta kaupallistaa omaa mediaa.