
Oma media →
uusi tulonlähde?
Yritysten omat kanavat (asiakaslehdet, myymälän / toimitilojen sisäpinnat, diginäytöt, uutiskirjeet, podcastit, sosiaalinen media, verkkosivujen liikenne, tapahtumat, jne.) sisältävät usein piilevän kaupallisen arvon.
Me analysoimme, voiko niistä syntyä liiketoimintaa ja rakennamme siihen konseptin, tuotteistuksen ja myyntimallin.
Jos aika ei ole vielä oikea, autamme rakentamaan tavoittavuutta ja kasvattamaan mediapotentiaalia kohti kannattavaa ansaintaa.
Media Asset Builder palvelumalli
Palvelu sisältää konkreettisen suunnitelman omien medioiden liiketoiminnan käynnistämiseen.
1
SCAN: Nykytilanneanalyysi
Tavoittavuuden, yleisön laadun ja sitoutumisen sekä teknisen alustan arviointi
Soveltuvuus kaupallistamiseen: brändin painoarvo, sisältötyyppi, segmentoitavuus
2
BUILD: Kaupallistamis-konsepti
Kohderyhmien kartoitus ja myyvä positiointi
Tuotteistuksen rakenne (esim. sponsoroitu sarja, asiantuntijasisällöt, näkyvyysmallit)
Hinnoittelurakenteet ja business case
3
LAUNCH: Go-to-market
Myyntikanavat: kuka myy, kenelle, millä viestillä
Myyntimateriaalit: mediakortti, esitykset, referenssikehykset
Pilotti: ensimmäiset partnerimyyntineuvottelut / testimyynti