Referenssi: Lomallo

Mikä Lomallo on?

Lomallo on uudenlainen matkailupalvelu, jonka asiakkaana yritys- ja perheasiakkaat saavat henkilökohtaisen asiakaspalvelun sekä merkittäviä hintaetuja majoituspalveluista ja muista matkaan liittyvistä oheispalveluista sekä kotimaassa että ulkomailla. Lomallon asiakkaaksi pääsee maksamalla liittymismaksun, joka takaa asiakkuuden vuosiksi eteenpäin ja vuosimaksun, millä varmistetaan että edut ja palvelut kehittyvät jatkuvasti asiakkaan eduksi. Lomallo hoitaa asiakkaan halutessa myös kaikki matkaan liittyvät matka- ja oheispalveluvaraukset. Lomallon asiakkaana matkan suunnittelu ja toteuttaminen on helppoa ja vaivatonta.

Lomallon haaste liiketoiminnan kasvun osalta

Lomallon tunnettuus on ollut heikko valtakunnallisella tasolla, konsepti kaipasi kirkastusta ja uudelleen sanoittamista sekä kehittämistä. Konsepti on täysin uudenlainen malli Suomessa, joten samalla kun rakennetaan Lomallon tunnettuutta ja palveluita kehitetään matkailua distruptoivaa konseptia.

Millerin yhteistyö

Me Millerillä olemme laaja-alaisesti rakentaneet ja kehittäneet Lomallon liiketoiminnan ja brändin uudistusta. Olemme vastanneet Lomallon kohderyhmille näkyvistä osa-alueista kuten brändiuudistuksesta, markkinoinnin konseptista ja mainonnan ratkaisuista, auttaen myös rahoittamaan uudenlaisella mallilla valtakunnallinen näkyvyyden. Olemme kehittäneet digitaalista asiakaspolkua alkaen verkkosivustouudistuksesta aina suositteluratkaisuihin. Kaiken taustalla olemme myös olleet uudistamassa nykyisiä palveluratkaisuja asiakkaille palvelevammaksi kokonaisuudeksi ja kehittämässä Lomallolle täysin uudenlaisen liiketoimintamallin perustuen asiakkaiden muuttuneisiin käyttäytymismalleihin ja tulevaisuuden trendeihin. Olemme auttaneet Lomalloa kahdessa sijoittajakierroksessa sekä auttaneet pankkirahoituksen ja julkista tukea saaneiden kehityshankkeiden hakemisessa.

Tuloksia

Toimenpiteiden tuloksena Lomallon liikevaihto kasvoi 65% vuonna 2021.

Haluatko jutella lisää kuinka voisimme auttaa sinun liiketoimintaasi?

Edellinen
Edellinen

Voiko yritys kasvaa ilman kasvustrategiaa?

Seuraava
Seuraava

Strategia ohjaa parempaan lopputulokseen