


Viestinnän strateginen suunnittelu ja käytäntöjä ydinviestien rakentamiseen (2h)
Digitaalisuuden vallatessa markkinointia ja brändihallinnan muututtua yhä sisältöjohtoisemmaksi, kävi ilmeiseksi ettei entinen viestinnän ja markkinoinnin johtaminen omista siiloistaan vastannut asiakkaiden käyttäytymistä. Ryhdyttiin puhumaan markkinointiviestinnästä.
Mutta mitä muutos merkitsi käytännössä viestinnän strategialle ja mikä rooli viestinnällä on tässä uudessa yhtälössä?
Kokosimme muutoksen syitä ja käytännön ohjeita miten luoda viestintästrategia, joka mahdollistaa tiiviimmän yhteistyön markkinoinnin kanssa.
Tämä etäyhteydellä toteutettava koulutus on suunnattu viestinnän ja markkinoinnin ammattilaisille.
Koulutus järjestetään kuukauden ensimmäinen torstai klo 13-15.00.
Digitaalisuuden vallatessa markkinointia ja brändihallinnan muututtua yhä sisältöjohtoisemmaksi, kävi ilmeiseksi ettei entinen viestinnän ja markkinoinnin johtaminen omista siiloistaan vastannut asiakkaiden käyttäytymistä. Ryhdyttiin puhumaan markkinointiviestinnästä.
Mutta mitä muutos merkitsi käytännössä viestinnän strategialle ja mikä rooli viestinnällä on tässä uudessa yhtälössä?
Kokosimme muutoksen syitä ja käytännön ohjeita miten luoda viestintästrategia, joka mahdollistaa tiiviimmän yhteistyön markkinoinnin kanssa.
Tämä etäyhteydellä toteutettava koulutus on suunnattu viestinnän ja markkinoinnin ammattilaisille.
Koulutus järjestetään kuukauden ensimmäinen torstai klo 13-15.00.
Digitaalisuuden vallatessa markkinointia ja brändihallinnan muututtua yhä sisältöjohtoisemmaksi, kävi ilmeiseksi ettei entinen viestinnän ja markkinoinnin johtaminen omista siiloistaan vastannut asiakkaiden käyttäytymistä. Ryhdyttiin puhumaan markkinointiviestinnästä.
Mutta mitä muutos merkitsi käytännössä viestinnän strategialle ja mikä rooli viestinnällä on tässä uudessa yhtälössä?
Kokosimme muutoksen syitä ja käytännön ohjeita miten luoda viestintästrategia, joka mahdollistaa tiiviimmän yhteistyön markkinoinnin kanssa.
Tämä etäyhteydellä toteutettava koulutus on suunnattu viestinnän ja markkinoinnin ammattilaisille.
Koulutus järjestetään kuukauden ensimmäinen torstai klo 13-15.00.