0
Siirry sisältöön
MILLER GROWTH
Palvelumme
Meistä
Ihmiset
PreInvest
Blogi
Koulutukset
In English
MILLER GROWTH
Palvelumme
Meistä
Ihmiset
PreInvest
Blogi
Koulutukset
In English
Palvelumme
Meistä
Ihmiset
PreInvest
Blogi
Koulutukset
In English
Koulutukset Viestinnän strateginen suunnittelu ja käytäntöjä ydinviestien rakentamiseen (2h)
pexels-skitterphoto-695571.jpg Kuva 1/
pexels-skitterphoto-695571.jpg
pexels-skitterphoto-695571.jpg

Viestinnän strateginen suunnittelu ja käytäntöjä ydinviestien rakentamiseen (2h)

69,90 €

Digitaalisuuden vallatessa markkinointia ja brändihallinnan muututtua yhä sisältöjohtoisemmaksi, kävi ilmeiseksi ettei entinen viestinnän ja markkinoinnin johtaminen omista siiloistaan vastannut asiakkaiden käyttäytymistä. Ryhdyttiin puhumaan markkinointiviestinnästä.

Mutta mitä muutos merkitsi käytännössä viestinnän strategialle ja mikä rooli viestinnällä on tässä uudessa yhtälössä?

Kokosimme muutoksen syitä ja käytännön ohjeita miten luoda viestintästrategia, joka mahdollistaa tiiviimmän yhteistyön markkinoinnin kanssa.

Tämä etäyhteydellä toteutettava koulutus on suunnattu viestinnän ja markkinoinnin ammattilaisille.

Koulutus järjestetään kuukauden ensimmäinen torstai klo 13-15.00.

Ilmoittautuminen:
Määrä:
Lisää ostoskoriin

Digitaalisuuden vallatessa markkinointia ja brändihallinnan muututtua yhä sisältöjohtoisemmaksi, kävi ilmeiseksi ettei entinen viestinnän ja markkinoinnin johtaminen omista siiloistaan vastannut asiakkaiden käyttäytymistä. Ryhdyttiin puhumaan markkinointiviestinnästä.

Mutta mitä muutos merkitsi käytännössä viestinnän strategialle ja mikä rooli viestinnällä on tässä uudessa yhtälössä?

Kokosimme muutoksen syitä ja käytännön ohjeita miten luoda viestintästrategia, joka mahdollistaa tiiviimmän yhteistyön markkinoinnin kanssa.

Tämä etäyhteydellä toteutettava koulutus on suunnattu viestinnän ja markkinoinnin ammattilaisille.

Koulutus järjestetään kuukauden ensimmäinen torstai klo 13-15.00.

Digitaalisuuden vallatessa markkinointia ja brändihallinnan muututtua yhä sisältöjohtoisemmaksi, kävi ilmeiseksi ettei entinen viestinnän ja markkinoinnin johtaminen omista siiloistaan vastannut asiakkaiden käyttäytymistä. Ryhdyttiin puhumaan markkinointiviestinnästä.

Mutta mitä muutos merkitsi käytännössä viestinnän strategialle ja mikä rooli viestinnällä on tässä uudessa yhtälössä?

Kokosimme muutoksen syitä ja käytännön ohjeita miten luoda viestintästrategia, joka mahdollistaa tiiviimmän yhteistyön markkinoinnin kanssa.

Tämä etäyhteydellä toteutettava koulutus on suunnattu viestinnän ja markkinoinnin ammattilaisille.

Koulutus järjestetään kuukauden ensimmäinen torstai klo 13-15.00.

Miller Growth Oy

Fredrikinkatu 55
00100 Helsinki

Tietosuojaseloste